студія архітектури і дизайну інтер'єрів

Відлюдний острів. Еко стиль

press to zoom
press to zoom
press to zoom
press to zoom
press to zoom
press to zoom
press to zoom
press to zoom
press to zoom
press to zoom
press to zoom
press to zoom
press to zoom
press to zoom
press to zoom
press to zoom
press to zoom
press to zoom
press to zoom
press to zoom

Автори проекту: 

Анатолій Білонога – головний архітектор

Студии архитектуры и дизайна «Златограф Интерьер»,
Оксана Новошицька – дизайнер

 
press to zoom
press to zoom

Після:

До:

Розміщенню всього, що є в квартирі, передувало визначення геопатогенних зон, здатних погіршити стан господарів. Лише після цього виконувалося планувальне рішення дизайн-проекту. Тут варто згадати, що вся квартира зсередини оббита спеціальною захисною сіткою – для захисту від шкідливих електромагнітних випромінювань. Такому уважному підходу до створення свого житла та здоров’я його мешканців позаздрить багато хто. Ось тільки поговорити по мобільному телефону можна лише на балконі. А може, це і є звичайна для людини норма життя? Слід зауважити, що в цьому інтер’єрі ми намагалися певною мірою застосувати нову концепцію проектування інтер’єру – еко-дизайн.

Якщо давати визначення стилю інтер’єру, то упродовж створення дизайн-проекту все чіткіше виявлявся образ арт-деко, що подорослішав. Дитя втраченого покоління переломних часів минулого століття знайшло причини для життя в нашому суспільстві: «в раціональному конструктивістському інтер’єрі влаштувати розмаїту казку про красу і втілену мрію». Поняття арт-деко з’явилося  тоді ж, коли помирав модерн і народжувався холодний конструктивізм (в 20-30-і роки). Певно, саме післявоєнне єство людини вимагало: прикрась холодне, наряди раціональне, втіль мрію на руїнах. 

Модерн таким же чином вижив і в нашому інтер’єрі: гнучка рослинна графіка – його основна тема. Не хотілося б занадто пафосно говорити про нео-модерн. Однак надихаючись єством природи, привносячи її гнучку графіку у архітектуру інтер’єру, несамохіть згадаєш про минуле. Він еклектичний, наш інтер’єр.

В ньому можна знайти і витягнену гнучкість перерожденого модерну, і яскраві плями арт-деко, і холодно-прозорий блиск хай-теку. Але декоративізм, коли деталі і предмети часто-густо не мають конкретного функціонального призначення – його головна риса. Вони лише задають тонкі художні значення емоційно-психологічного та асоціативно-культурологічного характеру. Створені «непотрібні» декори в интер’єрі не лише логічно завершують його, але й створюють атмосферу, дух, стан, відчуття, душевний комфорт. Вони переносят його мешканців в саме серце їхньої мрії – дику острівну природу, і там вони - лише маленька, але абсолютно необхідна і звичайна частка.
Потреби господарів, стиль їхнього життя, склад сім’ї, особисті естетичні уподобання та смаки, поруч з баченням авторів проекту – визначили дизайн цієї квартири.

Трикімнатна квартира – 150 м2, 
Висота стелі – 2,70 м 

Назад до природи – головний лейтмотив інтер’єру 3-х кімнатної квартири загальною площею 110 кв.м. для сім’ї із трьох осіб. Улюблені місця відпочинку – «дикі» острови на Дніпрі. Звідсіля і бажання перенести особливі  настрої та переживання в інтер’єр. Досить розповісти, що для постановки завдання господар квартири довго возив дизайнерів-архітекторів на своєму катері навкруги островів. Коли ті висадилися в кінці кінців на одному з них і все ще продовжували спантеличено шукати очима поруч хоч якусь споруду, здатну задати тему і стилістику, то почули: «ну ось – ми вже на місці». Замовник дав відчути настрій відкритих водних просторів, очерету, затишних, вкритих ліліями і лататтям бухточок, усамітнених острівців та непомітних проток, він, власне, запропонував – далі думайте самі, але настрій хочу такий самий: легкий, свіжий, піднесений. У процесі подальшого спілкування з’ясувалося, що замовник дизайн-проекту, при всій його ліричній піднесеності на островах, в іншому житті – людина дуже логічна і практична. Все це разом взяте і визначило характер рішень в дизайні квартири. 

Тяга до відкритих просторів 

визначила об’єднувальний характер існування вітальні, їдальні ті кухні, а також легкість взаємопроникнення простору передпокою і вітальні. Розширився один із санвузлів – до стану «просторий» з місткою гідромасажною ванною та душовою кабіною.  В передпокої змонтовано півкругла шафа-купе. По суті організована гардеробна кімната. Аналогічний підхід застосовано і при створенні кабінету - на місці лоджії і частини спальні. В обох випадках при відкритих або закритих стулках простори сусідніх приміщень або об’єднуються, або роз’єднуються. Це - приклад трансформованих просторів. Обтічні форми гардеробної і кабінету також створюють відчуття легкості взаємопроникнення просторів.
Вітальня - їдальня - кухня 

обладнана гарно оформленим каміном, розміщеним на колоні телевізором, зручним для перегляду майже з усіх точок, і, що дуже важливо – наповнена буянням живих рослин та їхніх зображень. Варто звернути увагу на особливі засоби зонування цього простору. Із паркетної дошки різного кольору утворені «доріжки» і «острівці», підтримані конструкціями підвісних і натяжних стель та розміщенням світильників. В центрі всього простору – круглий стіл, над ним, практично в тій самій формі – кругла конструкція підвісної стелі, з круглими ж формами люстри. Декоративні пілони, відділяють транзитну зону коридору від простору вітальні. Вмонтовані в них вітражі задають стилістичну канву всьому інтер’єру – вигнута форма пілонів, вигнуті вітражі, гнучкі форми власне зображень – ту саму графіку ми бачимо в зовсім різних  елементах інтер’єру квартири. 
Вітальня має власну родзинку – облямовану декоративним каменем панораму улюблених місць відпочинку. Сам по собі камінь вже задає особливий настрій, тужний по чомусь минулому, і тому справжньому. 

В перегородці, що відокремлює кухню від передпокою, вмонтовані вітражі.  В самій кухні над робочою поверхнею розміщено декоративне панно, що переносить господарку оселі в заплавні луки в моменти, коли не думається про спеції і пропорції. Все це створює господарям відчуття – зручно, як вдома, затишно, як на відлюдному острові.

В ванній виникло «вікно на острів» – ті ж вітражі з улюбленою темою і «рослинні» гнучкі мозаїчні вставки в мозаїчні ж стіни. У шафи ж проста функція – заховати пральну машину та размістити все необхідне на полицях.  Варто сказати, що вибір і фактури, і кольору мозаїки вже створює особливий настрій, асоціативно налаштовуючи на «острівний» лад. Те ж стосується зручненького, салатово-зеленого туалету, в якому до того ж за консольним унітазом заховано так необхідний в літню пору бойлер. 

В батьківській спальні стіна в головах ліжка покрита розписом з плакучими вербами.  Стеля, виготовлена з натяжних і підвісних конструкцій, несе таємну символіку злиття двох сфер, а центр композиції увінчує люстра, дивовижним чином нагадуючи букет із кришталевих квітів. 
В дитячій всі стіни покриті розписами на ту саму тему, тільки ось квіточки, бджілки та бабки мають гідніший дитячого сприйняття - казковий характер. А над головою синім небом (натяжною стелею) пливуть світильники - білі хмарки: дитячий світ в матеріалах та фарбах.

+38(067)2305206  +38(067)7179990

Дизайн интерьера Киев. Архитектурный проект дома, котеджа. Студія архітектури і дизайну інтер'єрів "Златограф Інтер'єр", Київ